2017年11月23日 星期四

射倉至 IB一談

本身我係匯豐同花旗都有D股票咁既然開左IB戶口,咁我就將大部份股票轉往IB 啦

首先要係IB 登入 帳戶管理

 Step 1: 登入到帳戶管理版面後,選擇 Transfer Positions 












































 Step 2: 進入 Transfer Positions 頁面後,選舉Inbound PositionInternational Asset Transfer



Step 3: 然後輸入轉入標物的機構資料,請注意佢係需要填寫該機構的聯絡人名稱,電郵及電話等,我全部都係填UNKNOWN,而電話一欄我就係番銀行的熱線電話

Step 4: 然後ADD ASSET 輸入標物的資料及數量等




Step 5: 當一切完成後,就點擊右下角既Continue 













Step 6: 無錯,你應該係襟唔到Continue .........唔係玩你,因為我試左成日都係襟唔到,最後後麻煩你去番Classic AM 既版面,再將以上步驟做一次












































Step 7:  當一切完成後,系統會列印出一份文件,將該份文件交預所屬機構就完成手續了

Step 8: 去到銀行,職員都需要同你填一份轉出標物既資料,最重要既當然係你係IB既證券戶口號碼啦,而其次就係 IB既中央結算編號存入港股編號為: B01590 ,存入美股為: 0017 

收費: HSBC 轉出一支香港股票收 $30港幣
          CITI 轉出一支美國股票收$50...美元.....(好貴...真係好貴)




8 則留言:

  1. 請問一下, 會否擔心把資產轉入 IB 的安全性問題?
    因我最近也想把 x 通的資產轉走。擔心 IB 的安全性問題。

    回覆刪除
    回覆
    1. IB 都係一間美國既市場公司黎(編號:IBKR)市值都有200多億架,可以考慮下呢 :p

      刪除
    2. 論穩陣度IB勝過X通幾條街,一間係美國上市嘅國際公司,一間係香港本地證券行,俾我就擔心X通先。

      刪除
  2. 剛剛開通了 IB, 入錢又入貨,真係好多野填(第一次唔習慣)。哈哈!

    回覆刪除
  3. 請問如果轉倉去IB,IB會收費嗎?

    回覆刪除
  4. 請問如果美股轉倉去IB, 係咪同一方法?

    回覆刪除