2017年11月2日 星期四

花旗轉金至IB

早兩日我係網上申請左個IB戶口,我諗住入錢過去IB,由於我大部份資金都係存左係HSBC,咁我就由匯豐既網上理財轉錢過去花旗銀行,我都係第一次利用這個服務,只需要到轉賬至其他銀行戶口輸入相關資料就可以,無記錯我早上11:00轉錢,下晏3:00已經係花旗戶口度見到數了。

而第二步,就係由花旗戶口轉錢到IB的花旗戶口,咁我好自然咁係花旗既網上理財轉賬位置選擇新增收款戶口並選擇轉賬本地花旗銀行戶口,我連續試左兩日,都係話我未能確認到我所輸入既戶口,咁我等唔切啦,於是直接去銀行到做電匯啦。

咁尋晚,同好網友電郵溝通一番,才得知原來係要選擇轉賬本地非花旗銀行戶口,又試問我點估到花旗銀行轉去花旗銀行原來係要選擇轉賬本地非花旗銀行戶口,叫小弟情何以堪呢....

算係花旗冷知識掛....


9 則留言:

  1. 請教一下,開IB戶口資金門檻要多少?從IB帳戶把錢轉回自己銀行戶口,手續費是多少?謝謝.

    回覆刪除
    回覆
    1. Bighead B bro

      開IB戶口資金門檻要多少?
      https://www.interactivebrokers.com.hk/cn/index.php?f=minimumDeposits

      從IB帳戶把錢轉回自己銀行戶口,手續費是多少?
      IB 每月有一次免費,如果該個月多於一次則收$95, 另外你自己的銀行戶口有機會收費,詳情就要問番你常用的銀行。

      刪除
    2. 多謝初心兄回覆,我常用銀行也是HSBC呢:)

      刪除
  2. 今日打算先開個花旗戶口,完成後再去申請 IB,點知花旗的哥哥仔同我講,你係唔可以放錢入我們銀行,之後再把錢轉走 wor。
    我向他解釋,我開帳戶的目的是我開一間美資證券行,我想開一間美資的銀行方便日後的轉帳安排。 來來回回問了我 N 個問題之後又話咁呀應該可以開 AC。
    之後我問他轉錢入證券行是否需要收費,他向我說每次需要 HKD250.00 手續費,我心想,唔係掛,入數去證券行要收 HKD250.00 手續費??? 他見我面容有變,之後同我講如果你入 HKD50萬開個 Citi Priority 可以平 d, 收 HKD180.00。
    我想請問一下個花旗哥哥仔說的是否正確? 請問你入錢到 IB 是否一定要經花旗入錢? 如果是的話,是否真的這麼貴的手續費? 謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 財兄,你好

      1. 開戶方面我就無遇到你以上既関題,而我猜想該職員只是誤會左你既目題或者係無了解你既需要姐

      2. 我經花旗既網上理財轉賬至IB既花旗戶口的而且確係需要收取費用的,但銀碼我唔肯定了,因為我轉錢去IB既花旗戶口係去銀行櫃位到轉賬的,而我亦問過櫃枱既員工,佢話我知係佢地幫我WAIVE左個費用呢.

      希望幫到你,如果你有任何問題,再問我啦^^

      祝 投資順利

      刪除
  3. 謝謝回覆,我都係決定直接開 IB 就是了。

    回覆刪除
  4. 我用渣打online transfer去Citibank(IB HK$), 好像渣打冇扣任何手續費.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀? 因為我上次係citi bank 用網上理財想轉錢過去IB 佢有一項收費,所以我無試了~ 多謝你既分享

      刪除
  5. — 不好意思 借留言位置 ---

    Hello, 我是香港財經媒體秒投StockViva 的Alan
    這次聯絡您是想向您介紹我們秒投StockViva,我們正在財經媒體中尋找合作的機會,在網上發現您的文章和推薦內容很吸引。所以希望邀請您合作推廣Interactive Brokers的活動。

    合作推廣方案:
    推廣Interactive Brokers(IB)股票交易平台
    推廣合作模式簡單,您只需要在社交平台上貼文或影片,並附上您的專屬推廣連結和條款即可,我們的專業團隊會為您解答合作上的疑難。
    合作細節或費用可以再跟您討論與確認。

    我們誠意希望邀請您合作推廣,可以與您談一談合作嗎?
    Email:alan.lo@stockviva.com
    Whatsapp:+852 9513 7180

    ***如有打擾,請把留言刪除***

    回覆刪除