2018年5月2日 星期三

坐uber 要求退款

話說小弟係上星期六口痕痕問大女星期日想去邊,佢話想去玩沙,咁星期日一朝就入赤柱正灘呢,由於小弟一行四人, 兩大兩細,又要拎帳幕又要拎小朋友既用品,咁就直接call uber 直接入去赤柱啦。

係我輸入好地點後,報價為$186.71,一上車就會數到一個銀行既訊息,話信用咭記錄左一單186.71既交易呢。










咁話咁快就去到沙灘,其實當落車既時候,應該係收到第二個銀行既SMS,話記錄左一單$255.96既交易,只係當時掛住玩無留意度呢。



咁我去到星期一再CHECK 番個SMS,同埋上UBER個APPS 度睇番收據既資料,發現原來個行程有一項繁忙時段加成收費約為$69.25,所以最後既收費為$255.96呢!

咪住先有問題啵,有繁忙時段加成收費唔係應該係客戶預約車輛時通知客戶,而係在客人使用服務後先通知客戶呢?
咁我就發一個電郵向UBER查詢相關事宜。呢一樣真係要讚UBER,我係早上09:15發訊息,係唔夠09:20 就收到UBER退款既安排,我想這個問題應該有唔小用家向UBER反映過了,所以就得到咁快既回應呢,所收多既款項會於3個工作天內存回信用咭內。

作為小市民的我們真係唔好怕麻煩,記住CHECK下單呀^^

沒有留言:

張貼留言