2018年1月12日 星期五

2017 IB組合


2017年年尾,於IB實行了以收息為目標的投資組合,以優先股 / 優先股 / 港股reits/ SG reits 為主要標物建立一個穩定既現金流,標物如下圖

暫時停止左買貨先,感受一下收息的感覺,同埋IB借貸既成本有所提升,觀望一下先,再慢慢作決定。


另外,想記低自己買入標物的決定呢,坦白講,一開始真係覺得乜都係貴,但有幾點可以俾大家參考下先
1) 點解你要買收息類的標物? 
原因係價格同派息穩定呢,咁調番轉咁講,你好難見到佢無啦啦會大插呢
2) 時間及分注
一定要限制自己係某段時間內,買入心儀既標物,因為我自己試過既經驗係,日望夜望,其實係無乜意思既,又唔係要你allin 落一隻標物到,短期既價格上格係唔會對整體既回報重大影響呢,點都要求自己入左第一注先,咁先可以行出到第一步
3) 分散
整個組合一定要夠分散,咁就可以解除過份投入單一標物既風儉,其實我自己有個好白痴既想法,我想係投資市場度日日都有息收,咁咪好似日日都有糧出囉。
如果我買港股(以一年派兩次利息計),我需要買入180支股票 ; 如果我買入優先股(以一年派四次利息計)就只需要90隻 ;  如果我買d 每月派息既ETF或者GOF就要需要30隻(每月派一次息),咁我就可以做到日日有息收 (當佢地派息唔同日子計啦),但又要諗啵,如果港股GG 咁我個收息大計咪PK,咁我不如試下係不同地方,不同市場,度度都買D啦,咁又可以避免單一市場爆大鑊既風險,又可以係不同市場度尋找高收息物呢

新一年,希望大家都身體健康呢,心想事成,投資順利 :)

8 則留言:

  1. 我也有打算增加收息的資產,所以也決定開帳戶入貨。 可否介紹一下你買入收息產品的心得,謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 心得談不上呢,暫時都係左抄抄右抄抄乍,不過我覺得第一步可以了解下d優先股同星加坡既reits 先,比較容易入手呢^^

      刪除
  2. 請教理财兄,優先股资料從那里找?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思, 大頭b 遲左覆你,你可以係下例網站度搵搵優先股既資料

      https://www.preferredstockchannel.com

      http://online.wsj.com/mdc/public/page/2_3024-Preferreds.html

      刪除
  3. 多謝理財初心者在追風BLOG的回覆
    人到中年,覺今是而昨非,萬事起頭難,唯有努力、堅持,方能撥亂反正
    剛登記IB,有待開戶,希望諸君在操作、選BOND、買BOND及REITS多多提點
    先行謝過~ JOHN

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜發財,祝JOHN兄新年快樂,心想事成,身體健康,投資順利

      投資路上,大家多多交流 :P

      刪除
  4. 請問在IB 開戶安全嗎?因香港只保150K,

    回覆刪除
    回覆
    1. sunnychiu 你好, 新年快樂先,祝你投資順利,身體健康

      你點解想開IB, 你開IB係有咩用途呢? 安全與否這問題很難答你呢...我只係可以答你,IB係一間美國既上市公司(NASDAQ: IBKR), 市值270多億, 比較起香港一些證券行,或者可能相對安全掛..

      刪除